Pinjam telinga korang , dengar sini :)

Readers :)

Saturday, April 10, 2010

macam tak percaya :D

semalam..

aku tak dpat tdo meyh . tktau npe mata aku nih tak dpat nak lelap . asek tringat dkat dy jee . heshh ! problem problem . then , aku pon try ah kol dy . nk tau tak ? dy agkt lahh , hoorayy ! haha :) sb be4 ny dy tak pernah agkt if aku kol nd tak pernah rep msg if aku text dy . tp smalam mgkin TUHAN dah bkak pntu hti dy suro agkt kol aku kot , bhaha ;) aku happy sgt tauu . mmg seronokk ! apa lagi , aku pon tros buat supesver ah untuk berckap dgn dy lebey lamaaa ;) ngee . smbang punya smbang smpai aku tak sedar dah pkul 3pg kot , heshh ! bnyak story yg aku luah dkat dy , nd dy pon bgituu . skunk bwu aku tau npe dy buat aku bgtu . tema dan persoalannya sume dah terjawab . so , aku ase mmg betol apa yg dy ckap tuu . minda aku pun mgkn dah terbukak . aku coba untuk mgubah diri aku yng aku ase tak mcam diri aku kot . pape pon thank youu dkat dy sb dy bnyak bg aku advice wlaupon be4 ny aku bnyk buat dy tacing , tp dy still tak busan busan nak advice aku .

* hem , nd the rest is history :)) wee .

No comments: