Pinjam telinga korang , dengar sini :)

Readers :)

Friday, February 24, 2012

Trip to Kuala Lumpur :)

ASSALAMUALAIKUM :)

Hyee semua followers ! :) This entry I want to share with you all my trip to Kuala Lumpur . Alamakk ! Mesti orang cakap pergi KL pun nak post dekat blog . Ehh sukahati gua laa . HAHA . Haa meh baca sini . Aku pergi KL bukan sebab jalan jalan nak bersuka ria la bebb ! Gua pergi KL sebab trip nie untuk student tourism pergi melawat travel agency for free in charge . Dah free wehh balun jee . Hewheww . Semangat punya pasal nak pergi KL aku stay up smpai pukul 1 pagi ohh . Tak tahan mata aku wehh , tidoo jap then pukul 2.30 pagi aku bangun . Sebab pukul 4.30 pagi kena berkumpul depan fronter ITP . Tapi hampeh , bukan semua ada punn -..- Biasa letuww 'janji melayu' :') Lastly , pukul 6 baru gerak dari college . Huhh ! Menyirap je . 

Okay , dalam perjalanan tu aku memang tak sedooo apa la kann . Maklum lah buat bisnes taik mta dengan si Ira membe baik aku dekat college . HAHA . Kami smpai KL raftly pukul 9.30 pagi or 10 pagi camtu laa . Sampai sampai je kteorg shoot terus peg SUTRA TRAVEL AGENCY . Dekat sana kteorg didedahkan dengan macam macam ilmu . Antaranya latar belakang SUTRA , how to booking ticket by online , about MICE , n others laa . Not bad laa programme nye . Dapat ilmu , ada jugak yang dapat hadiah :) Raftly pukul 11.30 pagi habis dah programme dekat SUTRA . Then kteorg dilepaskan untuk pergi makan tengah hari n untuk jejaka jejaka pergi solat Jumaat . 

Selesai semua jejaka menunaikan ibadah mereka , kteorg ada leisure aktiviti . Kteorg pergi One Utama dekat Damansara :) Dekat sana macam macam laa aktiviti yang kteorg boleh buat . Kteorg ada masa lebih kurang 3 jam dekat sana . Sampai sampai je dekat OU terus shoot KFC nak makan ! Laparrrrrr . HAHA . Bila semua dah kenyang , pergi cuci mata , 'window shopping' , main gamee . HEHE .

Tak sah kalau time camni aku tak bergambo . Banyak jugak gamba yang aku snap . Meh tengokkk ! :')



Ada macam bagai pinang yang takboleh dibelah tak ? HAHA


Saya sayang mereka : Iera , Mira , Achap , Faezah n Isqandar :)


We're friendssss :D


Ayieee ;)


Iera bersama Bunny :)


Nak jugak dengan Bunny's :)


Senior yang gila gila . Bestttttt !


Iera dan Ju'a :) 
*abaikan mata aku yang merah tuu >.<



Iera with LORAX :)


Iera dan Ju'a :)


Afiq n Zahir :)


Iera dengan Zahir :)


Kak Erinn :')


Part 1 tourism student :')


Gemukkkk ! 


Amacam ? >.<


Ada gaya model tak ? Hakhak


Comel tak kakak tuu ? :')


Ini je trademark hang Is oii :p


Bukan main posing nye , heeee


Candid la konon yeee ? HAHA


Amboi amboi Achap dengan Is niee . HAHA !

Thank you  :)