Pinjam telinga korang , dengar sini :)

Readers :)

Sunday, May 27, 2012

27 MAY 2012

Assalamualaikum :) 

SELAMAT HARI LAHIR .
HAPPY BIRTHDAY .

Okay , this year punya birthday amat special sangat sangat untuk aku . Nak tahu tak sebab ape ? Sebabnye , first year aku celebrate birthday dengan buah hati aku . Al-maklum lah sebelum sebelum sebelum ni aku SINGLE so nak celebrate dengan sape le pun kann ? Celebrate dengan kawan kawan and family aje lah . Thankss to him sebab bersusah payah jugak nak celebrate birthday aku . Yelah mana tak nye , lepas penat penat balik dari konvoi ke terus keluar dengan aku . ILOVEYOU so muchhhh sayangg :* Seriously terharu gila babengggg nye . Hikhok hikhok ^^ . Errr , that night dia bawak jalan jalan , tengok wayang , lepak lepak . Hihi . Best walaupun tak seberapa . Tapi....... dia ade buat suprise dekat aku dua tiga hari lepas birthday date aku . Dia dtg rumah aku . Heee , nahhh aku upload gambo gambo nye . Tak bersedia lgsung pun this time mase dia datang rumah -,- Thankss once again to my beloved .


*Thankss to him give me this cutie pinky bear :)





*This chocolate moise cake that he gave to me :)
HAPPY BIRTHDAY BABY -19- auwww !