Pinjam telinga korang , dengar sini :)

Readers :)

Sunday, May 13, 2012

SELAMAT HARI IBU , MAK ! :)

ASSALAMUALAIKUM :) 

Hye uolss ! Dah bersawang gamaknye I punya blog ni kan ? Maklum lah dah lama tak menyentuh . Hikhok ^^ Hey heyy , today takde apa yang menarik untuk di post . Tapi tapi tapi , ada yang sangat istimewa untuk di post . Haha , macam haremmm . Yelah , today I nak post pasal my mum . * Ehh Ju'a asal tetibe kau nak speaking speaking bagai ni ? Lantaok ahh . Haaa , sempena hari ibu ni I nak wish HAPPY MOTHER DAY to my mum PUAN SALMAH BT. YUSOF :) Iloveyou makkkkk ! Muah muahh :* Hmm thanks a lot mak sebab selama ni menjaga , membesarkan and mendidik kakak . Kakak tak dapat nak balas jasa mak selama ni dengan wang ringgit . Hanya kejayaan kakak kelak yang dapat membahagiakan mak . Insya-allah kakak akan bagi kejayaan yang boleh membuatkan mak bangga dengan kakak . Insya-allah :)



Iloveyou mum !


Mak gua dengan gua time raya last year . *Abaikan gua dah gemokkk :(


Sama tak muka kami ? Haha . Mak gua cunnn !


Okayy , abaikan mak gua pandang tempat lain --'