Pinjam telinga korang , dengar sini :)

Readers :)

Sunday, July 1, 2012

Drag For Fun (Kampung Gajah , Litar Dato Sagor) ! :D

Assalamualaikum :) 

Hye kome semua . Waras ? Sudah lama enggak ketemu yaa ? HAHA . Udah berubah loghat pulak aku ni -,- Lari dah dari tajuk atas . Eh ehhh , actually aku nak story sikit pasal DRAG ni . Sabtu lepas aku ade follow konvoi X-Tuned Perak Region Club dengan MR LOVE aku pegi Drag Kampung Gajah . Best kome oii . Best memang best , tapi al-maklum lah tempat lapang kawasan litar memang panas la baq hang . Nasib ler ade payung yang menyelamatkan diri aku dari terbakar lagi teruk dek cahaya panas terik matahari :p Oh ye tek yee , aku ni slumber je story morry pasal DRAG ni and pasti certain antara korang yg taktahu ape kan yang aku duk melalut ni . Bace penerangan bawah ni , lepastu tengok ler gambo gambo mase aku dkat drag bersama konvoi group :)

+ serba sikit pasal drag yang aku tahu ler +
**Tahu ke kome apekebenda DRAG tu ? Ha meh teman nak ngabo kan . Hikhik . Drag ni actually litar untuk kereta kereta yang dah 'modifite' enjin enjin  untuk dorg melempiaskan ke-S-U-P-E-R-B-an kerete dorang . Tapi bukan owner of the car yang drive . Ade 'joki' yang drive kete dorang . Tahu ke pulak kome JOKI ni ape ? JOKI ni pulak orang yang ditugaskan or diamanahkan oleh owner kereta tu untuk dia drive kete dorang . Untuk kereta kereta yang ambil bahagian , bukan senang senang je nak take part tauu . Dorang kena ada bakat and tahu selok belok nak joki kereta ni . Kereta kereta yang take part ni dibahagikan dengan beberapa jenis kategori . Hmm tu lah salah sikit , serba serbi yang aku tahu laa . Nak tahu lebih kome kena join tengok drag ni . Memang best walaupun terpaksa berpanas terik :p


Kereta yang berkonvoi :)

Ahli-ahli konvoi X-Tuned Club Perak Region :)


Kami lagi :)

Kereta kereta yang take part . Hanya sebahagian je ni , ade lagi .


Kereta my MR LOVE <3

Pandangan dr atas stage . Nampak tak kereta kereta x-tuned ? :)

Suasana stage untuk pandangan dr atas .

Suasana litar yang diguna untuk berlumba .

Nyerongen je akuuu :D

Sebahagiannya...

:)

* Interfreme sat , pantang nmpak camera . Bhaha . Kesian hafiz n bob :p