Pinjam telinga korang , dengar sini :)

Readers :)

Friday, September 23, 2011

jalan-2 pantai klebang , MELAKA :)

ASSALAMUALAIKUM :)

Okay ! Entry kali nihh aku nak cerita pasai aku amek angin pantai :)

Actually , perancangan awai nak peg tengok si 'macha' nihh , membe aku dia masok hospital . Doktor suspected dia ada komplikasi jantungg . Oo Emm Ggg ! Terkejut berok aku . #tapitakmacamberuk laa -.-' . Hem , aku peg dengan si archik , efy , ain dan wany . Kteorang sanggup sewa kereta bhai just for visit him dkat Hospital Melaka nunn . Haa , kawan punya pasai kann .


haa , nihh lerr dia si 'macha' tuu ;)


Kteorang melawat dia lebih kurang pukul 9 lebih kot . Nak dekat pukul 10 dah . Maybe -.- . Aku pun lupa . HAHA ! Haa , dah lepas melawat dia tuhh taktahu nak peg mana kteorang redah laa rumah si archik tuu . Then , lepas tuu kteorg suggest nak pusing-2 MELAKA . Overnight ! HAHA :) sengal jee time tuu .



Kteorg pun apa lagi redah jelah celah bedah mana yang ada dkat Melaka tuu . Hihi . Mula-2 kteorg lepak dkat Pantai Eye-On . Then , pusing-2 Dataran Pahlawan . Terus lepak depan River Cruise . Haa yang paling best sekali time dkat Pantai Klebang . Sumpah best gilaaa ! Dkat sini ada laa jugak aku amek gambar :)




I LOIKEE ! :)

fatin anis najwa :)

okay gemokk -.-' diamm !


I wish you were here :'(


Gediksss sikit . weee ~


efy , wany , ain :)

ni lhaa archik :)

# HA P P Y :)