Pinjam telinga korang , dengar sini :)

Readers :)

Wednesday, September 28, 2011

Memory of 27 SEPTEMBER 2011

ASSALAMUALAIKUM :)


Hari paling bersejarah buat saya hari ini , 27 SEPTEMBER 2011

Tak lama lagi saya akan menyambung pengajian saya di IPOH . Saya akan meneruskan nya di Institut Teknologi Perak ( ITP ) . #belakangGMjeee .


Maka , housemate saya telah merancang sesama mereka tanpa pengetahuan saya untuk meraikan saya buat kali ter-akhir saya di Melaka . #Ohh ! Terharunya :'(

Deme dah plan ghopenye nak buat S U P R I S E lagi untuk saya . Uishh ! suprise aje laa punn ^^

Nak tahu tak deme buat apa ? Haaa , mai nak habaq nihh ....


1. Makan Pizza :)
2. Dapat Kek :)
3. Karaoke :)

# bestouwww !

Untungg gila aku . Weyy , kome terima kasih yang tak terhingga tau sebab kome buat semua nihh nak celebrate aku jee . Aku terharu gilaaa dengan apa yang kome buat nihhh :'(

Lepas nihh dah tak dapat nak buat macam-2 dengan kome dahhh . Seriously sembang ! Memang R I N D U plusplus dkat kome ! Huwaaaa :'(

Here , some pic that we took +_+




kek for me :)


them :)


them again :)


the CRAZY-EST housemates ! :)



yummy !



best ! kena suap dgan CHIKI :)



#taksenonohsikitgambarnihhtapitetapcomel :)


# M A N J A :)