Pinjam telinga korang , dengar sini :)

Readers :)

Wednesday, September 28, 2011

Presents From Them .

ASSALAMUALAIKUM :)

mood --> S E D I H :'( 

Nak tahu tak kenapa aku sedih ? Hem , mahu tak sedih . Aku nak transfer ke IPOH dah dari MELAKA . Sedih gilaa laa nak tinggalkan housemate plus membe-2 semua kann . Even baru 6 bulan aku dkat sana tapi kteorg dah macam kenal lama . Dah macam siblingss . Sumpah S E D I H gilaa nak tinggal kann deme :'(
Korang-2 , jangan lupakan aku tahu ? Aku tak kann lupakan kome . Betul tak tipu nihh .

Tapi kan , aku dapat S U P R I S E lagi tau dari housemate aku semua . Dorang bagi presents untuk aku buat kenangan masa aku dah balik IPOH . Deme nihh , asyik bagi suprise jee . Aku pun fenin dengan deme nihh . SAYANGG korang ketat-2 ouwww ! Muahxx

Meh aku tunjuk sikit dekat kome hadiah yang deme bagi dkat aku . Meh meh mehh ! ;D

from : Nur Hanie Fadzilah ( hanie )

from : Fara Amira ( ira )

from : Majunah ( jun )

from : Nurul Farhana ( chiki )

from : Nur Syafiqa ( achap )
Nurul Syuhada ( ada )

from : Zainurhidayah ( dayah )