Pinjam telinga korang , dengar sini :)

Readers :)

Thursday, March 8, 2012

MAR AMIEYRA :')

ASSALAMUALAIKUM :')

Nampak tak post title tuu ? Nampak tak ? Errr besarkan mata tuu , baca kuat kuat ! HAHA ! Naik dah tahap kesengalan aku . Dah dah , cukuppp ! Actly dia nie touching dengan aku sebab aku tak letak gambo dia dalam blog aku nie . Bukan apa , aku lupa . Sory ya sayanggg ;p Nah nieeee aku buat entry khas untuk hang MAR :) Sampai semalam siap call , msg aku tanya kenapa tkde dia dalam entry aku . HAHA . Nah baca nieee khas untuk hang aku buat . Suka tak ? Suka tak ? HAHA ! Mar nie seorang yang emotional sikit tau . Hati dia masya-Allah , kecik sesangat mengalahkan sebesar zarah . Yedok Mar ? :) Kalau dia dapat meluahkan perasaan , fuhhh ! Tak engat laa habis semua keluar dari mulut dia kalau dia tengah marah . Kalau cerita tu menyedihkan , kalah air terjun airmata dia keluar kan Marrrr ? Hewheww . Aku suka kawan dengan dia nie sebab dia nie boleh jadi pendengar yang setia dikala kita memerlukan . Last last dia yang emo bila dengar cerita kita . Haha lawak laa hang nie Mar . Rinduuuu ! :'( Meh nak tunjuk sikit gambao dia dekat hangpa semuaaaa ! 



Haaa , comel tak dia ? :)


Atototo :')


Mar with Jambu :') <3


With her bestie , Fatin Syahirah Bakri :') <3