Pinjam telinga korang , dengar sini :)

Readers :)

Monday, March 5, 2012

luahan hati :'(

ASSALAMUALAIKUM :)


Izzati bt. Zainuddin <3 
Kawan aku dari zaman kuno kunooo dulu :'(


Atennnn ! Rindu nak gaduh dengan dia actually :'(


Yeahh ! Imissyou too


aku rindukan kegilaan dorang nieeee .



imissyou all !  <3


Nur Maslizawati bt. Kushairi <3


Farah Azwani bt. Azhar <3


Miss both of you :'(


Yesss ! Rindu deme deme nie jugak . Otak nye memang menggila :p



Okay , nampak kan gambar gambar tu semua . Gambar tu ada sejarah dan memory tersendiri kenapa aku post . Yesss ! Harini aku rasa macam nak meluahkan something yang actually betul betul dari hati aku tentang gambar gambar tu semua . Aku sememangnya RINDU dengan zaman zaman dulu . Jap jap ! maksud aku bukan zaman tok kaduk dulu laa -,- haihh . Actually aku rindu masa aku sekolah dulu , ada kawan kawan dulu , happy sana happy sini . Aku nie bukan laa h-a-t-i-k-e-r-i-n-g , h-a-t-i-b-a-t-u alahaii semua segala yang sepupu sepapat sepapan dengan HATI laaa :) Setiap orang ada KEEGOAN masing masing kann . Tapi aku punya EGO bukan tinggi macam bangunan pencakar langit tuu . Cukup laa tinggi macam MENARA CONDONG yang dekat TELUK INTAN tuu . Dah lelama condong sangat nanti jatuh , rebah , runtuh jugak kann . HAHA ! Kannn aku dah merepek merapu meraban segala bagai . Amekawww ! Dah lari tajuk aku nie haa . Aku nak cakap yang aku rindu nak ada kawan kawan aku yang dulu :'( Aku tahu aku yang banyak berubah . Tapi aku menjauhkan diri dari korang bukan sebab aku taknak kawan dengan koranggg . Aku ada sebab tersendiri kenapa aku menjauhkan diri dari korang . Sebabbbbb aku sekarang dah busy study dan korang pun busy dengan kerjaya masing masing kann ? Everytime korang ajak aku lepak aku bukan tknak lepak sekali tapi time tu lahh aku ada hal . Then bila aku nak lepak sekali pulak dengan korang , korang pulak ada hal kann . Hmmm . Terpulang dekat korang sama ada nak berkawan dengan aku lagi atau tak . Hak anda semua kawan kawan . Seriously , aku betul betul laa rindu . Aku sayang korang la gilaaaa ! Sumpah tak tipu aihhh . Pada sesiapa yang terasa hati dengan aku tu , aku mintak maaf !

** tulus dari hati seorang sahabat mu yang bernama fatin anis najwa binti ngatimin :'(