Pinjam telinga korang , dengar sini :)

Readers :)

Sunday, March 4, 2012

terima kasih bie !

ASSALAMUALAIKUM :)

Uolls :) ! Bukan apa aku happy sangat sangat harini sebab yang pertama tama tama nya aku keluar dating dengan boiprengg kesayangan aku . Semangat sangat nak ngajak aku date pun , al-maklumlah orang baru dapat gaji kennn ;) Hewhewww . Ahh , apa aku merepek nie entah ? Actually dia ajak aku shopping sebab dia nak beli kemeja untuk event dia nanti . Then , kteorg peg laa I-P-O-H-P-A-R-A-D-E . Huhh , apa ada sana ? Budak baru nak up ramai lewww -,- Habis shopping baju dia , kteorg pun jalan jalan leww tawaf satu mall tuu . Kesian dia terpaksa ikut aku je . Rasa nak tercabut lutut ye bie ? Hehe . Soryyy . Jalan punya jalan punya jalan aku pun singgah leww satu kedai nie . Nak beli baju . Aku takbagi dia ikut sekali sebab aku tknak nt dia yang bayarkan untuk aku . Bukan apa . Aku tak biasaaa . Sumpah ! Aku tak biasa . *mesti korang cakap alahai poyo je ayat kau nie kan ju'a . KAN KANNN ? Terpulang~ Lastly , dia follow aku dan akhirnya memang dia lah yang bayor . Siap berlari lagi dengan aku peg counter sebab nak bayor . Muka aku time tuu dah m-e-r-a-h-p-a-d-a-m kome oii >.< MALU punya pasaiii . Huhh ! Thanx a lot bieeee ! Muahh :*



Haa ni laa baju nya . Cantik tak ? Hewheww . 
*bagi korang memang biasa je , tapi I appreciate that bie :) <3

Sebab yang kedua kenapa aku happy ialah , lepas je balik dari PARADE tuu aku balik rumah dia . Jumpa BAKAL MAK MERTUA . HAHA ! Tapi sumpah aku MALU gilaaaa wehh sebab dia tinggal kan aku sorang sorang dekat rumah dengan mak , along n sepupu sepapat sepapan dia . *Sengaja je kau kan bie ? Dalam hati nie hanya Allah jelah yang tahu apa aku rasa that time . Dengan mak dia siap buat laksa lagi bagi aku makan . Eeee , malu wehhh >.< ! Aku pun nak tknak makan jugak laa . Nak makan tuu punn aku ambil masa yang lama tau sebab nak hilangkan rasa malu aku yang menebal secara tiba tiba :) HAHA . Poyo je kau nie Ju'a ;p *sejak bila aku tahu rasa malu nie ? O.o

Last but not least ! Aku pi ronda ronda naik moto dengan dia dekat kawasan rumah dia . Kawasan rumah dia macam kawasan kampung sikit . Bestt ! Tapi rasa nak tercabut nyawa aku naik moto dengan dia . Jasad aku je atas moto dengan dia . Hati , jantung , limpa , buah pinggang aku semua tertinggal dekat rumah . Bapak laju nak mampuss dia bawak --' Gerammm ! Mana tidak nyaa , aku tengah layan angin kampung petang petang tuu boleh pulak dia nak up-up-up moto dia . Haaa memang aku menjerit bagai gorilla yang sedang menahan lapar laa jawabnya . 

The end :)